Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta

Preț: 32,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
ISBN: 9789734614530
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 264

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.

 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0414 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.