Noul branding. Cum sa construiesti capitalul unei marci

Preț: 27,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789734621477
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 272
Format: 16 x 24
Categoria: Afaceri

DESCRIERE

Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0165 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.