Psihologia consumatorului

Preț: 23,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
ISBN: 9789734604395
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 256
Format: 13 x 20

DESCRIERE

Cum puteti fi determinat sa zaboviti mai mult intr-un supermarket? De ce cumparati un anumit sortiment de vin? De ce culorile vii si calde stimuleaza consumul? Stiati ca muzica ritmata creste viteza de deplasare a clientilor intr-un magazin? De ce cumparand un produs aflat la oferta aveti impresia ca sunteti mai inteligent? Comportamentele noastre de cumparare sunt direct influentate sau induse de factori cognitivi si afectivi extrem de usor de manipulat. Consumatorul interpreteaza informatiile, resimte anumite emotii, se implica in interactiuni sociale particulare. O suta de experimente efectuate in laborator sau pe teren dezvaluie, in cele trei parti ale volumului, diferite modalitati si tehnici de influentare a comportamentului de consum, usor de pus in practica si necostisitoare.

 

 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0422 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.