Revolutia in marketing

Preț: 34,95 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
ISBN: 9789734612826
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 416
Format: 13 x 20

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica, precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra. Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.

Cuprins: 

  • De ce o revolutie a marketingului?
  • Intelegerea clientilor
  • Revolutie prin planificare strategica si segmentare
  • Revolutionarea marcii
  • Managementul relatiilor cu clientii
  • De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune
  • Studii de caz

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0329 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.