STATEGII DE EVITARE A ESECULUI

Preț: 34,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 9789735718657
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 256
Format: 17 x 24

DESCRIERE

 

Autorul dezvolta o serie de instrumente prin care riscurile pot fi gestionate in mod adecvat. Pentru aceasta este nevoie de o intelegere clara a surselor riscului si de o identificare a tuturor posibilitatilor de a-l reduce.
 

Cartea ofera un model teoretic cu ajutorul caruia problemele legate de managementul riscului pot fi abordate cu succes. Acest model ia in considerare trei tipuri de risc: riscul ca cererea previzionata pentru un anumit produs sa fie mai mica sau mai mare decat cea reala, riscul ca firmele concurente sa castige, prin imitatie, o cota de piata semnificativa si riscul ca firma sa nu fie capabila sa produca la nivelul si calitatea cerute de consumatori. Cele trei tipuri de risc sunt examinate minutios. Modelul ofera un instrument extrem de valoros, prin care riscurile inutile pot fi evitate, iar cele asumate pot fi corect evaluate. Sectiunea a doua a cartii ofera o analiza detaliata asupra strategiilor de intrare pe o piata noua.

 

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0359 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.