Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

Jostein Gaarder s-a nascut in Oslo in anul 1952 intr-o familie de profesori. A urmat cursurile de teologie, filosofie si limbi scandinave la Universitatea din Oslo. In 1981 s-a mutat impreuna cu familia in orasul Bergen si a predat timp de 10 ani filosofie si istoria religiilor. In 1991 a aparut Lumea Sofiei, cu subtitlul roman despre istoria filosofiei, care a devenit peste noapte un urias succes international. Aceasta carte a atins recordul de vanzari pe plan mondial in 1995, fiind vanduta in peste 10 milioane de exemplare si s-a bucurat de un succes extraordinar in fiecare tara unde a fost publicata. O fetita, aflata la limita tulburatoare dintre copilarie si adolescenta, primeste intr-o zi un mesaj de la un necunoscut, continand o singura fraza: Cine esti tu? Este inceputul unei serii de scrisori care contin un adevarat curs de filosofie, incepand cu presocraticii si ajungand pana la Freud, Darwin, Heidegger sau Sartre si totodata inceputul aventurii Sofiei, care devine aventura cititorului insusi. Suntem oare, ca si Sofie, personaje intr-o carte sub ochii unui cititor care este si el personaj intr-o carte? Suntem oare, prinsi in jocul textualist al unei repetitii infinite?

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.0442 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.